Matjaž Latin se je rodil v Mariboru, gledališko režijo je študiral na Akademiji za dramsko umetnost v Zagrebu. Do danes je postavil že okrog 50 uprizoritev, področje njegovega delovanja pa ne zajema zgolj gledališča, temveč tudi film in televizijo, ob režiji tudi igro.

Režiral je v na domala vseh slovenskih odrih, pogosto pa ustvarja tudi na Hrvaškem. Med njegove odmevnejše uprizoritve v Sloveniji sodijo Koljadev Murlin Murlo (Mestno gledališče ljubljansko, 1998), Družinske zgodbe Biljane Srbljanović (SNG Drama Ljubljana, 2000), BerkoffovJamr (Mestno gledališče Ptuj, 2002), Panychevo Bdenje (Mestno gledališče Ptuj, 2005), Delaneyjin Okus po medu (SNG Drama Ljubljana, 2006), Bojčev Orkester Titanik (SNG Nova Gorica, 2007), Skubicevi Neskončno šteti dnevi (SNG Nova Gorica, 2009); na Hrvaškem pa je režiral med drugim tudi v Splitu, kjer je v HNK Split leta 2005 postavil Gogoljevega Revizorja in istega leta v HNK Ivana pl. Zajca na Reki Manfridijevo črno komedijo Bludi. Leta 2002 je nastopil v slovenskem celovečernem filmu z naslovom Porno film Damjana Kozoleta in isto leto zrežiral svoj filmski prvenec z naslovom Kleščar, s katerim je ustvaril nepozabni lik Dušana Vaupotiča – Duleta.

V mariborskem gledališču je Matjaž Latin prvič leta 1996, ko je postavil Harmsovo Logiko neskončnega življenja, nato je leto kasneje zrežiral Albeejevo Zgodbo iz živalskega vrta, leta 1999 pa je postavil Vresnikov Preizkus znanja.

Leta 2001 je zrežiral izredno odmevno uprizoritev, Ravenhillov Shopping and Fucking, v letu 2003 pa je z mariborsko Dramo sodeloval kar dvakrat, najprej z uprizoritvijo dveh enodejank Štefka/Milan Tanje Viher in rokgreja, nato pa je meseca septembra ob odprtju obnovljene Stare dvorane zrežiral otvoritveno uprizoritev, Linhartovo komedijo Ta veseli dan ali Matiček se ženi. Leta 2008 je na oder Stare dvorane postavil Ivesove enodejanke Vse ob pravem času, odmevna je bila tudi uprizoritev Ta mračni predmet poželenja.

Koncerti:

PROJEKT: ŽENSKA
13.9.2015